Pon - Pet 8:00-20:00 Sub - Ned Po dogovoru
Zakažite Vaš termin još danas +381116444097 +381656444097

Prošle nedelje pisala sam o samoj motivaciji pri pokretanju posla, a ovom prilikom bih želela da se nadovežem na to prethodno i podelim sa vama svoja iskustva o tome kako se posao održava i šta učiniti da ne stagnira.

Tražim jednu rec koja bi mogla da obuhvati sve ono što bih želela da sročim, a to je – inovacija. Reč koja mnogima budi određenu nelagodu. Nekako, svi imamo utisak kada čujemo reč „inovacija“ da se radi o nauci ili zahtevnim informativnim tehnologijama.
Inovacija je princip, modus vivendi posla koji uspeva na tržištu. Inovacija znači da se trendovi jednostavno moraju pratiti, u kojoj god sferi da radite. Inovacija je motor koji pokreće posao napred.

I zato glavni zadatak pri poslovanju mora da bude – pravljenje prostora za inovacije. One nekad nisu lake, treba odvojiti za to vremena, neretko i sredstava. Ali, inovacija je ključ uspeha. Ona vas, u ovom turbulentnom svetu kakvom živimo, vuče napred i pozicionira na tržištu.

Mnogi smatraju da je reper za uspeh poslovanja broj klijenata. Ali, brojna klijentela samo kratkorocno može da održi vaš biznis. Kako održati tu klijentelu? Cime ih motivisati da ne predu drugde? Da li klijentela pre pet godina ima iste potrebe kao klijentela danas?
Ključ za uspeh leži u inovacijama. U konstantnom učenju, sticanju novih veština i njihovoj primeni u poslu kojim se bavite.
Važno je da zapamtite – posao koji ide u korak sa vremenom je posao koji opstaje.

Čuvena „stara slava“ na osnovu koje smo neretko dobijali veće ocene u školama od onih koje smo zaslužili u poslu jednostavno ne prolazi! 🙂

 

Vaša dr Ivana Filipovic Markovic