Pon - Pet 8:00-20:00 Sub - Ned Po dogovoru
Zakažite Vaš termin još danas +381116444097 +381656444097

Narednih pet dana biću u Rimu na nacionalnom kongresu italijanskog društva estetske i anti-age medicine, pod radnim nazivom “Novo doba blagostanja: napredak regenerativne estetske medicine.”

Teme koje će biti obrađivane više su nego interesantne – estetska medicina u tzv. trećem dobu, učvršćivanje kože, i meni posebno interesantna – estetska medicina za muškarce.

Veoma značajne i prilično goruće teme, te bih ovom prilikom želela da o jednoj podelim sa vama reč-dve i čujem vaše mišljenje. Verovatno znate, budući da se trudim da uvek naglasim to, da preko 35% naših klijenata čine muškarci, što daleko premašuje svetski prosek, prema kome je udeo muškaraca među izvršenim minimalno invazivnim estetskim procedurama tek 8%. Mišljenja sam da je prevaziđeno i pričati o tome da su intervencije kod muškaraca potpuno legitimna stvar i da oni takođe vode računa i trude se oko svog izgleda.

Mada, muškarci su zaista i dalje nedovoljno otkriveno i istraženo tržište. Odgovor estetske medicine ne treba da se zadrži samo na “I muškarci mogu to”. Ili “Da, radimo i sa muškarcima”. Treba otići korak dalje – podrobnije istražiti glavne anatomske razlike među polovima. Šta kaže anatomija? Lobanja muškarca ima jedinstveni oblik, čelo je mahom šire u odnosu na žene, sa istaknutim nadočnim lukovima i isturenom donjom vilicom. Takođe, lice muškarca je veoma vaskularizovano, uz deblju kožu i aktivniju lojnu žlezdu.

Pored anatomskih karakteristika, važno je uzeti u obzir i nešto što bismo nazvali “tipičnim muškim ponašanjem” – poput ustanovljenog ređeg korišćenja preventivne zdravstvene zaštite, pasivnosti pri poseti doktoru, ređih odlazaka kod dermatologa i korišćenja krema za negu kože, što rezultuje ranijom pojavom bora…

Zato se mora ići dalje od tog prvog stepenika, te spoznaje da se “radi i sa muškarcima”.

Potrebno je mapirati glavne potrebe, redefinisati komunikacioni pristup i odrediti glavne ciljne grupe. Iako manji udeo u klijenteli, muškarci su značajni činilac tržišta estetske medicine i Delta estetica sa tradicionalno “jačim polom” trudi da izgradi odnos koji uvek uključuje sve faktore koje sam navela. 🙂

 

Dr Ivana Filipović Marković